- Jak a za jakých podmínek lze získat e-mailovou schránku
- Založení e-mailové schránky je popsáno v návodu zde
- Přihlášení do schránky přes webový prohlížeč je na adrese: https://outlook.office.com/
- Podporované prohlížeče: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge v aktuálních verzích
- Protokol IMAP (POP3 by se měl používat již jen v nejnutnějších případech, kdy nelze použít IMAP)
- Podporované aplikace: MS Outlook 2016 a vyšší, Mozilla Thunderbird 102.7.1, eM Client a další
- Server příchozí pošty: outlook.office365.com (možno použít i outlook.office.com)
- Server odchozí pošty: smtp.office365.com (možno použít i smtp.office.com)
- obecně dle poskytovatele internetového připojení (ISP)
- Návody k nastavení:
- Osobní počítače:
- Mobilní telefony:
- další návody na stránkách ČVUT
- Problémy s přístupem (vždy testujte z rozhraní webového prohlížeče)
- Chyba 400 Bad Request
- Otestujete, zda funguje přístup k Usermapu. Pokud ne, pokračujte řešením funkčnosti účtu ČVUT.
- Pokud přihlášení do Usermap funguje, zkontrolujte, není-li schránka blokovaná. Pokud ano, odblokujte ji dle návodu na oblokování e-mailové schránky. Pokud ne, kontaktujte technickou podporu prostřednictvím služby ServiceDesk.
- Chyba 400 Bad Request