IT.FJFI.ČVUT
  • Úvodní strana
  • Pravidla
  • Pro zaměstnance
    • Nákupy VT
  • Ke stažení
  • FAQ
  • Kontakty
  • Login
  • Czech (Čeština)
  • English (United Kingdom)
  • Jste zde:  
  • Titulní stránka
  • Pravidla

Nabídka

  • Učebny a PC laby
  • E-mail
  • Uživatelský účet
  • Datové a tiskové služby
  • Připojení k síti
  • Cetifikáty a karty
  • Software a licence
  • Audio a video technika
  • Mobilní telefony

Základní pravidla používání IT prostředků a služeb ČVUT

Pravidla používání sítě ČVUT
Heslo ČVUT

PRO KOMUNIKACI s IT správou VŽDY používejte Helpdesk ČVUT nebo oficiální školní E-mail. Na zprávy zaslané z externích adres nebo z externích serverů nebude s největší pravděpodobností brán zřetel.
NASTAVENÍ HESEL pouze na osobní žádost. Žádná hesla na základě telefonické, e-mailové a jiných forem elektronické žádosti nevydáváme.

Odkazy na nejdůležitější služby provozované ČVUT

  • Centrální zdroj informací o systémech ČVUT (IST): https://ist.cvut.cz
  • Databáze uživatelů ČVUT (Usermap): https://usermap.cvut.cz
  • Komponenta Studium (KOS): https://kos.cvut.cz
  • Helpdesk ČVUT (Řešení problémů): https://helpdesk.cvut.cz
  • Stažení programů (Download SW): https://download.cvut.cz

Odkazy na nejdůležitější služby provozované FJFI

  • Přístup k E-mailu (WebMail): https://outlook.office.com/mail/
  • Správa účtu (NMS): https://nms.fjfi.cvut.cz
  • Webové stránky fakulty: http://www.fjfi..cvut.cz
  • Studentská Unie FJFI: http://su.fjfi.cvut.cz

HELPDESK: hlášení problémů a vznášení požadavků

  • Se svými problémy a požadavky kontaktujte Správu IT prostřednictvím služby Helpdesk (helpdesk.cvut.cz)
  • V případě potřeby si prohlédněte Stručný návod na použití.
  • Výhody služby Helpdesk:
    • Váš požadavek se automaticky dostane na stůl správnému řešiteli.
    • O vývoji případu jste informováni automatickým e-maily.
    • Vývoj případu můžete zviditelnit třetí osobě.
    • Průběh případu je monitorován a archivován. (může tak být asociován s jiným, už existujícím, dále statisticky zpracováván a zpětně využit při řešení případů budoucích.
    • Monitoruje činnost IT oddělení.
  • Naposledy upraveno
    středa 10. květen 2023

© 2023 IT.FJFI.ČVUT

Nahoru