Základní pravidla používání IT prostředků a služeb ČVUT
Pravidla používání sítě ČVUT
Heslo ČVUT
PRO KOMUNIKACI s IT správou VŽDY používejte Helpdesk ČVUT nebo oficiální školní E-mail. Na zprávy zaslané z externích adres nebo z externích serverů nebude s největší pravděpodobností brán zřetel.
NASTAVENÍ HESEL pouze na osobní žádost. Žádná hesla na základě telefonické, e-mailové a jiných forem elektronické žádosti nevydáváme.
NASTAVENÍ HESEL pouze na osobní žádost. Žádná hesla na základě telefonické, e-mailové a jiných forem elektronické žádosti nevydáváme.
Odkazy na nejdůležitější služby provozované ČVUT
- Centrální zdroj informací o systémech ČVUT (IST): https://ist.cvut.cz
- Databáze uživatelů ČVUT (Usermap): https://usermap.cvut.cz
- Komponenta Studium (KOS): https://kos.cvut.cz
- Helpdesk ČVUT (Řešení problémů): https://helpdesk.cvut.cz
- Stažení programů (Download SW): https://download.cvut.cz
Odkazy na nejdůležitější služby provozované FJFI
- Přístup k E-mailu (WebMail): https://outlook.office.com/mail/
- Správa účtu (NMS): https://nms.fjfi.cvut.cz
- Webové stránky fakulty: http://www.fjfi..cvut.cz
- Studentská Unie FJFI: http://su.fjfi.cvut.cz
HELPDESK: hlášení problémů a vznášení požadavků
- Se svými problémy a požadavky kontaktujte Správu IT prostřednictvím služby Helpdesk (helpdesk.cvut.cz)
- V případě potřeby si prohlédněte Stručný návod na použití.
- Výhody služby Helpdesk:
- Váš požadavek se automaticky dostane na stůl správnému řešiteli.
- O vývoji případu jste informováni automatickým e-maily.
- Vývoj případu můžete zviditelnit třetí osobě.
- Průběh případu je monitorován a archivován. (může tak být asociován s jiným, už existujícím, dále statisticky zpracováván a zpětně využit při řešení případů budoucích.
- Monitoruje činnost IT oddělení.