Řešení problémů (FAQ)


  1. Uživatelský účet - Co dělat v případě...
    1. ... zapomenutého hesla?
    2. - účet ČVUT (např. KOS): Správci hesel ČVUT resetují heslo na počkání, nutná osobní návštěva.
      - účet FJFI (např. E-mail): Využijte formulář pro reset hesla
    3. ... expirovaného hesla?
    4. - účet ČVUT (např. KOS):Do 6 měsíců od data expirace použijte Formulář pro změnu hesla ČVUT po uplynutí platnosti. Později resetují heslo na počkání správci hesel ČVUT , nutná osobní návštěva.
    5. ... že jsem obdržel e-mail o zablokování účtu?
    6. - student - přerušené studium: Prostudujte si Životní cyklus uživatelského účtu. Pokud budete ve studiu pokračovat do měsíce, účet zůstane kontinuálně funkční. Pokud zahájíte další fázi studia později, účet bude s vaším nástupem opět aktivován. O zachování účtu žádejte pouze v případě, že máte studium přerušené na dobu delší, než měsíc a potřebujete po tuto dobu využívat některé služby (e-mail, web atd.). Důvodem může být vědecká a výzkumná činnost, organizační aktivity (Studentská unie) a podobně. Vždy je třeba doporučení některého z kmenových uživatelů.
      - student - ukončené studium: Účet bude po měsíci zablokován. Důvodem pro jeho zachování může být vědecká a výzkumná činnost, organizační aktivity (Studentská unie) a podobně. Vždy je třeba doporučení některého z kmenových uživatelů.
      - zaměstnanec: Účet je automaticky zachován s určitými omezeními. Nadále fungují např. služby e-mailu a webová prezentace. Pokud tyto služby nechcete zachovat, požádejte některého ze správců o jejich zrušení.